پاپیون
پاپیون
رنگ و وارنگ از همه رنگ

خانم سعیدی:چراآبلیمو اسیده؟؟؟؟

من:چون آبلیمو سرکه اس...

خانم سعیدی:ا

من:)

بچه ها:))))))

*****

زهرا سعیدی:بچه هاآهنگ جدید پرتضی ماشایی(مرتضی پاشایی) روشیدین

*****

نرگس کمالی درحال کنفرانس:لب های همه به لب های پیامبر دوخته شده بود

ما:))))))

******

خانم شریفی(دبیرمحترم ادبیات):تفاوت غضیده وقسل.....

*******

خانم سعیدی درحال مثال زدن برای استفاده طولانی از دارو:مثلا شمابچه اتون مریض میشه میرین انتی بیوتیک میگیرین میخورین بچه خوب نمیشه....خب اخه معلم من.....مادر من....عزیزمن....وقتی ماانتی بیوتیک بخوریم چرابچه خوب بشه؟؟؟؟مثلاشماگرسنه ای من میرم خوراکی میخورم شماسیر میشی؟؟؟؟

******



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط yalda
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.